ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Slatka kao čokolada


Vesnu Vrljanović mnogi smatraju najljepšom Banjalučankom. Dvadesetogodišnja studentica Pravnog fakulteta već nekoliko godina se bavi modelingom, a nedavno je snimila nove fotografije s Dejvidom Kaponeom 

- Veoma sam zadovoljna fotografijama. Sigurna sam da ću skrenuti pažnju na sebe i da će mi pomoći za iskorak u karijeri. Na slikama sam slatka kao čokolada, što mi često govore. Naravno, želim inozemne angažmane, a najviše me privlači Dubai. Bilo bi odlično spojiti ugodno s korisnim i dogovoriti višemjesečne angažmane u ovom prelijepom gradu - kaže atraktivna Vesna, kojoj je uzor Adrijana Lima.  

Pored modelinga, njena velika ljubav je i sport. Svojevremeno je nekoliko godina trenirala tenis i plivanje. 

- U posljednje vrijeme dosta me privlači jahanje, jer sam veliki ljubitelj životinja, a posebno konja - govori lijepa Banjalučanka.  

Vesna je sretno zaljubljena, a priznaje da su je oduvijek privlačili sportisti. 

- Najljepši muškarac među sportistima, a možda i uopće, na svijetu, je Kristijano Ronaldo (Cristiano). Stvarno savršeno izgleda i mislim da je bez konkurencije. Voljela bih ga upoznati - kaže Vrljanović.

Izvor: agencije

  

www.klick-ba.com