nedjelja, 13. listopada 2013.

Incident na Severininom koncertu: SDP-ovac pivom zalio novinara Mimu Šahinpašića (video)


"Ja ne znam kome više da se obratim da me zaštiti! jedino mi ostaje da tražim azil!", kazao je nakon napada vidno uznemireni Šahinpašić 

Dok je snimao publiku u backstageu na Severininom koncertu, novinar Mimo Šahinpašić snimio je i federalnog premijera Nermina Nikšića što se nije svidjelo direktoru JP 'Autoceste FBiH', SDP-ovom štićeniku Ensadu Kariću koji ga je zalio pivom.

   "Snimao sam raju na koncertu, i kada sam došao do Nikšića i Karića koji su tu bili sa suprugama, Karić me je zalio pivom po glavi, poprskao mi je i mobitel koji je odmah prestao raditi", kazao je za Slobodnu Bosnu Šahinpašić.   Na snimku koji je ipak uspio sačuvati, vidi se rasplesani Nikšić koji posljednjih mjeseci posjećuje koncerte i fudbalske utakmice, kako u BiH tako i po gostovanjima, dok Federacija bukvalno propada i bilježi najgore rezultate nakon rata, prenosi portal Slobodne Bosne.

  Karić je stoga stao u zaštitu Nikšića, čiji je brat Mirsad na poziciji izvršnog direktora za upravljanje i održavanje u JP 'Autoceste', pa je uzeo 'pivu u svoje ruke' i sasuo je novinaru Šahinpašiću u glavu, što se vidi na kraju snimka prekinutog posutom pivom.   "Ja ne znam kome više da se obratim da me zaštiti! jedino mi ostaje da tražim azil!", kazao je nakon napada vidno  uznemireni Šahinpašić.





Izvor: agencije



www.klick-ba.com