nedjelja, 22. rujna 2013.

'Kad sam saznala, danima sam plakala na podu'


Glumica Sandra Bullock imala je naizgled savršen život: bogatu karijeru i miran privatni život sa suprugom Jessejem Jamesom, no tada se otkrilo nešto što joj je zauvijek promijenilo život


Naime, 2010. godine, samo nekoliko dana nakon što je doživjela vrhunac karijere i osvojila Oscara za ulogu u filmuThe Blind Side, saznalo se da je 44-godišnji Jesse James svoju suprugu, glumicu 49-godišnju Sandru Bullock varao s najmanje desetak žena što je dovelo do njihovog razvoda. 

U svom posljednjem intervjuu za Vogue, Sandra je progovorila o teškim danima kroz koje je tada prolazila, priznavši kako o bivšem suprugu danas uopće niti ne razmišlja. 

'Kad sam saznala da me vara, nisam si to htjela priznati. Nakon razvoda sve mi se skupilo, legla sam na pod i plakala', kazala je Sandra koja je nakon bolnog razvoda posvojila sina Louisa kojoj joj je danas prioritet, a priznala je i kako bi voljela imati još djece. 




'Ne želim da Louis osjeća bilo kakav pritisak zbog posla kojim se bavim. Prestat ću s glumom i otići ako vidim da moj posao negativno utječe na njega, spakirat ću se i odseliti na Aljasku', zaključila je Sandra koja ovih dana promovira svoj novi film Gravity u kojem glumi sGeorgeom Clooneyem

Izvor: agencije