Ove ste poznate logotipe vidjeli bezbroj puta. U prolazu, na
reklamama, u tisku i na internetu, a vremenom ste ih počeli uzimati
zdravo za gotovo. Međutim, mnogi od njih kriju, pogledate li ih pobliže,
daleko više Radi se o logotipovima koji ponekad zahvaljujući
optičkim iluzijama, a ponekad domišljatoj dizajnerskoj igri, kriju tajne
poruke i simbole.
Internet je prepun lista koje sadrže ove skrivene poruke, a mi smo odlučili kompilirati najzanimljivije.
FedEx Promotrite li malo bolje logo tvrtke FedEx, vjerojatno ćete zapaziti strelicu, a ona simbolizira brzinu i preciznost tvrtke.

Continental Proizvođač guma u svoj je logo, preciznije, prva dva slova, sakrio trodimenzionalnu gumu.

Quicksilver i Roxy
U vremenima kada su sa svojim brandom Roxy htjeli osvojiti dotad
nedirnuto tržište opreme za surferice, Quicksilver je odlučio spojiti
svoja dva znaka i stvoriti novi logo.

Sony Vaio
Logotip za Sonyjeva računala predstavlja spajanje analogne i digitalne
tehnologije pa "VA" predstavlja analogni val, a "IO" digitalni binarni
kod.
Tour de France Obratite pažnju na logo i primijetit ćete biciklista.
London Orchestra Možda vidite samo slova "L" i "O", a možda i dirigenta.
Toblerone
Iako ste ovaj logo vidjeli nebrojeno puta, vjerojatno niste zapazili rasplesanog medvjeda.

Amazon
Ovaj logo također spada među često viđene logotipove s često previđenim
dizajnerskim rješenjima. Naime, strijela ispod imena spaja A i Z te
sugerira da na stranici možete pronaći mnogo toga, a u isto vrijeme
označava i smiješak, to jest zadovoljne korisnike.
Formula 1
Djeluje kao nešto što su vidjeli svi, ali postoje mnogi kojima je jedinica u naoko praznom prostoru promakla.
Coca-Cola
Marketinška tvrtka McCann Copenhagen u logotipu Coca-Cole prepoznala je
"skrivenu" dansku zastavu, a svoje su otkriće iskoristili kako bi
istaknuli da je Danska uistinu najsretnija zemlja na svijetu i da tu
poruku promiče i Coca-Cola.
NBC Iako
danas gotovo svi znaju da NBC-ev logo predstavlja pauna, tim više jer ga
često spominju, isti je mnogima godinama promicao, a ideja je da
simbolizira šarolik program ove televizijske kuće.

LG
Neki
tvrde da logo simbolizira nasmijano lice, a drugi idu toliko daleko da
tvrde kako je riječ o Pac-Manu. Sama tvrtka objašnjava da njihov logo
simbolizira planetu (krug), prijateljstvo i pristupačnost (nasmijano
lice), a LG-jev simbol svijet, budućnost, mladost, humanost i
tehnologiju.

Baskin-Robbins
Tvrtka Baskin-Robbins poznata je po 31 okus sladoleda (za svaki dan u
mjesecu), a tu su poruku htjeli pokazati i u svom logotipu.
Nike
Možda to niste znali, ali Nikeov "swoosh" predstavlja krila Nike sa
Samotrake, grčkoj božici pobjede, a riječ je o najvećem i najuspješnijem
djelu helenističkog razdoblja. Ukratko, dizajnerica Carolyn Davidson
poslužila se upravo obrisima ove skulpture.
Apple
Trenutni logo je modernizirana verzija jabuke koja je pala na glavu
Isaaca Newtona (prva verzija logotipa imala je čak i Newtona koji sjedi
ispod drveta). Međutim, mnogi su zaključila da iza logotipa postoji niz
teorija.
Neki tvrde da logo simbolizira "zabranjeno voće" i strast za znanjem, a
neki da ugriz (na engleskom "bite"), predstavlja 8 bitova (jedan
"byte"). Ipak, dizajner Rob Janoff smatra da ove teorije nemaju veze s
njegovom idejom.
Izvor: Index.hr