srijeda, 21. kolovoza 2013.

Poznati logotipi i njihove manje poznate skrivene poruke

Ove ste  poznate logotipe vidjeli bezbroj puta. U prolazu, na reklamama, u tisku i na internetu, a vremenom ste ih počeli uzimati zdravo za gotovo. Međutim, mnogi od njih kriju, pogledate li ih pobliže, daleko više

Radi se o logotipovima koji ponekad zahvaljujući optičkim iluzijama, a ponekad domišljatoj dizajnerskoj igri, kriju tajne poruke i simbole.

Internet je prepun lista koje sadrže ove skrivene poruke, a mi smo odlučili kompilirati najzanimljivije.

FedEx

Promotrite li malo bolje logo tvrtke FedEx, vjerojatno ćete zapaziti strelicu, a ona simbolizira brzinu i preciznost tvrtke.


Continental

Proizvođač guma u svoj je logo, preciznije, prva dva slova, sakrio trodimenzionalnu gumu.


Quicksilver i Roxy

U vremenima kada su sa svojim brandom Roxy htjeli osvojiti dotad nedirnuto tržište opreme za surferice, Quicksilver je odlučio spojiti svoja dva znaka i stvoriti novi logo.


Sony Vaio

Logotip za Sonyjeva računala predstavlja spajanje analogne i digitalne tehnologije pa  "VA" predstavlja analogni val, a "IO" digitalni binarni kod.
Tour de France

Obratite pažnju na logo i primijetit ćete biciklista.

London Orchestra

Možda vidite samo slova "L" i "O", a možda i dirigenta.


Toblerone

Iako ste ovaj logo vidjeli nebrojeno puta, vjerojatno niste zapazili rasplesanog medvjeda.
 
 

Amazon

Ovaj logo također spada među često viđene logotipove s često previđenim dizajnerskim rješenjima. Naime, strijela ispod imena spaja A i Z te sugerira da na stranici možete pronaći mnogo toga, a u isto vrijeme označava i smiješak, to jest zadovoljne korisnike.


Formula 1

Djeluje kao nešto što su vidjeli svi, ali postoje mnogi kojima je jedinica u naoko praznom prostoru promakla.
 
 


Coca-Cola

Marketinška tvrtka McCann Copenhagen u logotipu Coca-Cole prepoznala je "skrivenu" dansku zastavu, a svoje su otkriće iskoristili kako bi istaknuli da je Danska uistinu najsretnija zemlja na svijetu i da tu poruku promiče i Coca-Cola.



NBC

Iako danas gotovo svi znaju da NBC-ev logo predstavlja pauna, tim više jer ga često spominju, isti je mnogima godinama promicao, a ideja je da simbolizira šarolik program ove televizijske kuće.




LG

Neki tvrde da logo simbolizira nasmijano lice, a drugi idu toliko daleko da tvrde kako je riječ o Pac-Manu. Sama tvrtka objašnjava da njihov logo simbolizira planetu (krug), prijateljstvo i pristupačnost (nasmijano lice), a LG-jev simbol svijet, budućnost, mladost, humanost i tehnologiju.




Baskin-Robbins

Tvrtka Baskin-Robbins poznata je po 31 okus sladoleda (za svaki dan u mjesecu), a tu su poruku htjeli pokazati i u svom logotipu.




Nike

Možda to niste znali, ali Nikeov "swoosh" predstavlja krila Nike sa Samotrake, grčkoj božici pobjede, a riječ je o najvećem i najuspješnijem djelu helenističkog razdoblja. Ukratko, dizajnerica Carolyn Davidson poslužila se upravo obrisima ove skulpture.




Apple

Trenutni logo je modernizirana verzija jabuke koja je pala na glavu Isaaca Newtona (prva verzija logotipa imala je čak i Newtona koji sjedi ispod drveta). Međutim, mnogi su zaključila da iza logotipa postoji niz teorija.




Neki tvrde da logo simbolizira "zabranjeno voće" i strast za znanjem, a neki da ugriz (na engleskom "bite"), predstavlja 8 bitova (jedan "byte"). Ipak, dizajner Rob Janoff smatra da ove teorije nemaju veze s njegovom idejom.

Izvor: Index.hr