Žene u Japanu zarađuju i do 65 funti na dan zbog reklamiranja proizvoda na svom tijelu.
Agencija ih podstiče da nose kratke suknje kako bi se reklame vidjele bolje. Marketinška agencija WIT tvrdi da je ova neobična ideja idealna za Tokio koji je preplavljen reklamama.
Izuzetno je teško privući potrošače u japanskom megalopolisu zbog pretjerane zastupljenosti reklama koje se nalaze svuda - na bilbordima, neonskim znacima i ogromnim TV ekranima. WIT agencija je zato odlučila da postavi reklame na mjesta na koje će muškarci obratiti pažnju.
"To je savršeno mjesto za stavljanje reklame, jer će sigurno većina muškaraca pogledati", kaže Hidenori Atsumi, direktor agencije WIT.
Ovaj vid reklamiranja postaje sve popularniji – zasad više od 3.000 žena se prijavilo u agenciji, koja koristi privremene tetovaže sa imenom proizvoda ili kompanije.
Jedna od njih je Miho Matsumoto, koja kaže da joj ipak nije neprijatno da učestvuje u ovoj netipičnoj marketinškoj kampanji.
"Ne bih pristala da mi stave reklame na stomak ili neko dugo mjesto, ali pošto je na butini, ne vidim u čemu bi bio problem?", kaže Miho.
Da bi neko postao "hodajući bilbord", mora da ima 18 i više godina i potrebno je da ima najmanje 20 prijatelja na društvenim mrežama.
Izvor: gdeinvestirati.com