Facebook opet uvodi novosti, 'kažnjavat' će dosadne
Facebook je u utorak objavio promjenu načina na koji se
obavijesti prikazuju korisnicima na ekranu. Facebook najpopularnije
obavijesti, one s mnogo komentara i lajkova, želi dignuti na vrh prikaza
obavijesti kako ih korisnici ne bi propustili
Prosječan korisnik Facebooka vidi samo 20 posto postova svojih
prijatelja i stranica koje prati. Facebook ostatak filtrira pomoću
algoritama koji otkrivaju koje vas obavijesti više zanimaju, a koje
manje. Ovakav način vođenja informacija ostavio je neke korisnike
nezadovoljnima, pa su u Facebooku odlučili otkriti malo više o svom
sustavu prikaza.
Kako je objašnjeno na posebnom događaju u sjedištu Facebooka u Menlo
Parku, svakoj se obavijesti dodjeljuju bodovi, a one s najvišim
vrijednostima nalaze se na vrhu News Feeda, prenosi Mashable.
Kako određuju koliko će neka obavijest dobiti bodova? Pomoću niza
čimbenika, kao što su odnos koji korisnik ima s autorom obavijesti, broj
komentara, dijeljenja, odnosno lajkova.
Prije bi se na vrhu našle nove obavijesti, čak i ako bi imale manje
bodova od starijih. Međutim, sustav je promijenjen tako da se sada i
starije obavijesti, koje su objavljene ranije tog dana, ali ih korisnik
nije pregledao, nalaze uz nove obavijesti na vrhu prikaza.
Promjene su implementirane na internetskoj verziji, no primjena je još u tijeku na mobilnim uređajima, rekao je Lars Backstrom,
menadžer u Facebooku. Nedavno istraživanje tvrtke pokazalo je da je
novi sustav doveo do porasta čitanja obavijesti od 13 posto te porasta
interaktivnosti – lajkova, dijeljenja i komentara – od pet posto.